Джеф Безос разказва за философията на създаването, изграждането и управлението на Amazon и Blue Origin

В тази колекция от писма и изказвания на Джеф Безос – неговите уникални и удивително оригинални годишни писма до акционерите, плюс много речи и интервюта, помагащи ни да надникнем в миналото му, работата му и еволюцията на идеите му – вие ще разберете как е стигнал до успеха си. Книгата обхваща теми, свързани с бизнеса и взаимоотношенията му с обществеността – от иновациите и отдадеността на клиентите до климатичните промени и космическото пространство – и ни предлага рядък поглед към мирогледа на Безос и къде може да ни отведе бъдещето.

Написана в директен и достъпен стил, „Клиентът…“ е висш курс по бизнес ценностите, стратегията и изпълнението ѝ:

  • Важността на манталитета „Ден Първи“
  • Защо „всичко е в дългосрочното мислене“
  • Какво наистина означава да си обсебен от клиентите
  • Как да започнете нов бизнес и да създадете органичен ръст във вече преуспяваща компания
  • Защо бизнес културата е императив
  • Как готовността за неуспех е свързана с иновациите
  • На какво ни научи пандемията Covid-19.

Виж още

„Среща между редовете“ ще излезе от печат на 21 юли

Мечтата на Савана най-накрая ще се сбъдне! Клер Донован, главният редактор на най-успешното издателство на …

Loading Facebook Comments ...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.